Wednesday 22 February 2012

Key me2day


둘다 어이없어서 웃음 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
hey, key and minho, both laughter, ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke


파리에서 사진찍다가…자기너무 어둡다고 밝혀줬더니 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
In Paris, too dark ... I was taking pictures out the conniving, ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke



No comments:

Post a Comment